loading...
قلب یخی
لایو بازدید : 8 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

درود بر دوستان

 

سرو چمان من دگر میل چمن نمیکند                /    راحت جان من دگر میل چمن نمیکند

دل همه شد به رنگ خون عقل و دلم بشد جنون   /    روح وروان من دگر میل چمن نمیکند

سرو قدش قدم زنان سوی رقیبمان روان            /    حیف که آن من دگر میل چمن نمیکند

سبزه خوش نقاب من گندم بی حساب من            /    رونق خوان من دگر میل چمن نمیکند

رفت نظر به ما کنان،ساقی خوش صدا بخوان      /    دل نگران من دگر میل چمن نمیکند

وای به حال زار من،ناله بکن هزار من              /   بخت جوان من دگر میل چمن نمیکند

گرمی این زمین مرا کشت و خنک نمیشود          /   باد روان من دگر میل چمن نمیکند

 

                                                                                                                   " پیاده "


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 782
  • بازدید کلی : 6,061