loading...
قلب یخی
لایو بازدید : 9 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

دلم گرفته...

مثل هواي ابريه شهر خاموش

دلم تنگ است...

حال دلم خوب نيست...

اي ارام جانه لحظه لحظه هاي تنهايي

بيا تا كمي با تو صحبت كنم

اين روزها...

خسته و بي حوصله ام

دستم دل به دله نوشتن نميدهد

درگيرم...

باخودم...بادنيا...باسرنوشت...باقسمت...

بادوستي هايي كه رنگ باخته اند

بامهرباني هايي كه پرپر شده اند

باعشق هايي كه دراين زمانه بي رحم

احساست را ناديده انگاشته اند...

قلبت را شكستند

اين روزها...

نه حوصله دوس داشتن دارم

نه ميخوام كسي دوستم داشته باشد

اين روزها

صداقت و وفاداري هايت را به هيچ گرفته اند

و اعتماد رازير سوال برده اند

اين روزها...سردم

احساسم يخ زده است

ارزوهايم قنديل شده

اين روزها...

پراز سكوتم

سكوتي پرازفرياد...

دلم گرفته...

دلم تنگ است

دلم پرواز ميخواهد

از زمين و ادمهايش دلگيرم...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 616
  • بازدید کلی : 5,895