loading...
قلب یخی
لایو بازدید : 8 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

ما سال دوم یه معلم ریاضی داشتیم "اقای ع" . خیلی آدم جالبی بود به دیوارم که میخورد حتی نگاه نمیکرد ببینه دیوار اجریه یا بتنی . شاگرد خصوصی دختر قبول نمیکرد و خلاصه یه وعضی به همه هم میگفت خانم چیز حتی به مدیر و معاونای مدرسه اخه هم جوون بود و هم مجرد مدیرمونم که یه جور اقاي دکتر ع میگفت که صد تا متخصص قلب بقلش ردیف میشد .

یه روز ما توی کارگاه مدرسه مشغول تدارک کارت عروسي واسه يكي از بچه ها بودیم که رها اومد و گفت بچه ها بیاین واسه من آگهی ترحیم چاپ کنیم و بزنيم به تخته کلاس اقای چیز ! یه برگه شعر هم دستش که به سراغ من اگر میایید نرم و آهسته بیایید که مبادا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من و این حرفا …


روز بعد ما بچه ها رو ساکت کردیم و منم چار تا دونه اشک ریختم که طبیعی تر جلوه کنه و برگه محترم رو چسبوندیم به تخته های محترمه .

آقای چیز وارد شد و متعجب که چرا اینا ساکت و آروم نشستن سرجاهاشون تازه همه هم هستن ! طبق معمول که به هیچی توجه نمیکنه رفت کنار تخته و شروع کرد به درس دادن که تابع fog(x( و از این حرفا که چشمش خورد به تخته . یه قدم اومد عقب و رنگ به رخساره نداشت و در راستای اينكه رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون ما فهمیدیم که به ایشان چه میگذرد  . یه نیگا به ما خانم های چیز محترم کرد و قضیه باورش شد ، ما هم که داشتیم منفجر میشدیم از خنده . یهو رها اومد در زد آقای چیز تا رها رو دید دستشو گذاشت رو قلبش ! رها گفت ببخشيد خانم تیموری باهام کار داشت دیر رسیدم . رها رفت سر جاش نشست ولی اقای چیز چشم از در بر نمیداشت …!


بی ربط نوشت : عاشقتم که زنگ میزنی میگی تولدت مبارک !



لایو بازدید : 10 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


حرفها دارم اما... بزنم یا نزنم؟

با توام، با تو! خدا را! بزنم یا نزنم؟

 

همه حرف دلم با تو همین است که «دوست...»

چه کنم؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم؟

 

عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم

زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم؟

 

گفته بودم که به دریا نزنم دل اما

کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم؟

 

از ازل نا به ابد پرسش آدم این است:

دست بر میوه حوّا بزنم یا نزنم؟

 

به گناهی که تماشای گل روی تو بود

خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم؟

 

دست بر دست همه عمر در این تردیدم:

بزنم یا نزنم؟ ها؟ بزنم یا نزنم؟

 

گلها همه آفتابگردانند/ مهر74


لایو بازدید : 9 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

بیمارستان تخصصی سر و گردن محب کوثر امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح و به فازاجرایی درآمد.از این پس تهرانی‌ها می‌توانند از امکانات تخصصی و فوق تخصصی بعنوان یک بیمارستان غیرانتفاعی بهره ببرند.
به گزارش خبرنگاردولت باشگاه خبرنگاران، مراسم بهره برداری از فاز نخست بیمارستان محب کوثر امروز صبح رأس ساعت 9 صبح با حضور احمدی نژاد در این بیمارستان برگزار شد.

در آغاز این مراسم نیز محمود احمدی‌نژادرئیس‌جمهور با حضور در بیمارستان تخصصی محب کوثر فاز اول این بیمارستان را که شامل 176 تخت در نه طبقه می‌شد توسط وزیر بهداشت و درمان و هیئت امنای این بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار داد.

لایو بازدید : 36 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
امورمشاوره همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره حضوری می باشد.در قسمت برسش وباسخ از مشاوره نیز می توانید سوالات ونظرات خود را با مشاور درمیان بگذارید.


لایو بازدید : 10 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
چشم هایم را می بندم ...
و زبانم را گاز می گیرم ...
ولــــی ...
حـــریـــفِ افکارم نمی شوم ...
چقـــدر دردنــــاک است ...
فــهــمــیــدن !
 


لایو بازدید : 13 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
اینکه توقع داشته باشی زندگی باهات خوب باشه , چون تو باهاش خوبی ,  

مثل اینه که توقع داشته باشی یه گرگ تورو نخوره , چون تو ام اونو نمیخوری


لایو بازدید : 10 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

استقبال مسافران از سافاری کیش

 

استقبال مسافران از سافاری کیش

 

سافاري كيش

مدیراجرای پارس سافاری کیش با بیان اینکه فاز نخست  مجموعه گردشگری پارس سافاری کیش میزبان  میهمانان خارجی است، اعلام کرده :  با  وجود امکانات  توریستی  در کشورهای حاشیه خلیج فارس ،  توریستهای از امکانات گردشگری جزیره کیش و مجموعه سافاری استفاده میکنند

او با ابراز خوشحالی  از اینکه این مجموعه تفریحی در حال توسعه و پتکمیل شدن میباشد اضافه کرده  : مجموعه پارس سافاری با استفاده  از امکانات و تکنولوژی های روز کیش آنلاین ،صحرای امارات و آفریقا را در جزیره کیش بازسازی کرده و مسافران  می توانند در میان تپه های خاکی و شنی طبیعی حرکاتی هیجان انگیز را  با خودرو یا موتور  تجربه کنند.

وی همچنین گفت در طول  سه ماه باهمه  محدودیت هایی که بر سر راه بود با استفاده از ابزار  پیشرفته و مکانیزه یک میلیون مترمکعب عملیات خاکی فضای صحرایی و تپه ای ایجاد شده استو  فاز ابتدایی  مجموعه پارس سافاری کیش دارای تور شترسواری به صورت کاروان و بزرگترین رستوران رو باز با احساس صحرایی با موسیقی زنده است.همچنین  تور موتورسواری مجموعه پارس سافاری در کلاس های مختلف دو چرخ و چهار چرخ ،برای سنین مختلف و همچنین ای- تی- وی برای موتور سواران حرفه ای راه اندازی شده .

 مدیر مجموعه سافاری کیش نیز  از افزوده شدن  هر سه ماه یک بازی نو ، و همچنين استفاده از سيستمهای کیش آنلاین برای رزرو خدمات و   ورود  ماشین های پیست آف رود و همچنين  برگزاری مسابقات داخلی وبین المللی خبرداد .

 


تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 372
  • بازدید کلی : 5,651