loading...
قلب یخی

...

لایو بازدید : 11 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

سلام.

این روزها همه ی اتفاق های بد زندگی ام را پشت سر گذاشته ام

ودوباره اعتماد کرده ام به مردی...

تا تکیه گاهی باشد برای خستگی هایم،

وشانه ای برای گریه ها ودلتنگی هایم...

.........

دوستان دارم عروسی میکنم.

اگر نیستم در گیر کارای عروسیم هستم.

ممنون که هنوز به یادم هستید...

برام دعا کنید که پشیمون نشم...

فدای همتون

مینا "بانوی باران"


مدل های خرید تی شرت محرم را براتون بذارم
تی شرت محرم طرح نستعلیق
تی شرت محرم درجه یک مشکی

تی شرت محرم


لایو بازدید : 9 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
نوشت افزار هدیه دهید

کودکان در هر سنی از دریافت هدیه‌هایی‌ مانند مجله و قلم های جالب شاد می شوند افزون بر این چنین هدیه هایی‌ آن ها را به نوشتن داستان و شعر تشویق می‌کند (کودکان کم سن و سال دوست دارند با قلمی که هدیه گرفته اند نقاشی کنند). به کودکان خود بیاموزید که گوشه ی نوشته‌های خود تاریخ نگارش را هم بنویسند، این کار کمک می‌کند که هنگامی که‌ در آینده دور نوشته‌های خود را می‌بینند به یاد بیاورند که چه هنگام آنها را نوشته بودند.

نمونه ی نوشته‌های خود را به آن ها نشان دهید
آیا داستان، شعر یا مجله یی را از دوران کودکی خود نگاه داشته اید؟ اگر پاسخ تان آری است آن ها را به کودک تان نشان دهید. تضمین می‌کنم که از صمیم قلب خواهد خندید، و این کار همچنین انگیزه‌ بزرگی‌ برای نوشتن در او به وجود می آورد.

از او بخواهید یک کتاب بنویسد
از کودکتان بخواهید که داستانی راجع به مدرسه یا اردویی که به تازگی رفته بودند بنویسد او را تشویق کنید که برای نوشته‌های خود نقاشی بکشد، سپس یک جلد برای نوشته‌هایش بسازید و با منگنه کردن صفحه ها یک کتاب بسازید. به این ترتیب شما یک کتاب و یک خاطره ی بسیار زیبا خلق خواهدی کرد!

یک دوست برای نامه نگاری پیدا کنید
نوشتن و دریافت نامه یکی‌ از هیجان انگیز‌ترین تجربه ها برای کودکان است. دختر نوجوان من برای دوستان زیادی در سراسر دنیا  نامه می نویسد، دوستانی نظیر همکلاسی که با ما در یک محله زندگی‌ می‌کند، و دوستی‌ که به سوئیس نقل مکان کرده، و دختری گرجستانی که او را در تعطیلات ملاقات کرده بود.

در هنگام سفر «قصه بازی» کنید  وقتی‌ در ماشین هستید با او «قصه بازی» کنید.از او بخواهید که مقدمه یک قصه را بنویسد و به شما بدهد که داستان را ادامه دهید. سپس هر کدام یک فصل یا بخشی از کتاب را می نویسید و  آن را به دیگری برای ادامه دادن پس می دهید تا زمانی‌ که حس کنید وقت پایان داستان رسیده است.

از کودکتان بخواهید که برای شما تحقیقی انجام دهد
کودکان ۶ سال به بالا به راحتی‌ با کار تحقیق سرگرم می شوند. از کودکتان بخواهید که یک گزارش کوتاه از یافته‌هایش بنویسد. دو موضوع از موضوع های بسیاری که از دخترم خواستم در اینترنت برایم تحقیق کند این ها بودند: دریابد چه حشره یی گوجه فرنگی‌‌های مان را می خورد و جایی‌ برای مسافرت آینده مان پیدا کند.

برای سردبیر نامه بنویسید
اگر کودک شما مجله یی را دنبال می‌کند او را تشویق کنید که به سردبیر نامه بنویسد. خبرنگار‌های زیادی هستند که از دریافت نظر خواننده‌های کودک استقبال می کنند
.


مدل های خرید تی شرت محرم را براتون بذارم
تی شرت محرم طرح نستعلیق
تی شرت محرم درجه یک مشکی

تی شرت محرم


لایو بازدید : 6 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
یک دکترای روانشناسی کودک و نوجوان گفت: اگر والدین صلاح نمی‌دانند که نوجوان وقتش را با گروه خاصی از دوستانش بگذراند، این حق و مسئولیت را دارند که تسلط خود را اعمال کنند. دکتر محمد زارع نیستانک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه اغلب والدین تمایل دارند محدودیت‌هایی را برای خروج فرزندان از منزل درنظر بگیرند، گفت: پدر و مادرها با پرسش سوالاتی نظیر کجا می روی یا با چه کسی بیرون می‌روی؟ هیچ نوع اطلاع تازه‌ای دستگیرشان نمی‌شود و در نهایت ناامید و ناکام می شوند. وی با تاکید بر اینکه آموزش اصول و قوانین به نوجوانان کار ساده‌ای نیست، گفت: بعضی از والدین می‌ترسند که اگر بیش از حد برای نوجوانان محدودیت قایل شوند ممکن است به احساسات آنها لطمه بزنند. این دکترای روانشناسی کودک و نوجوان گفت: تا زمانی که نوجوان به سن 18 سالگی نرسیده، مسئولیت مستقیمش با پدر و مادر است و قطعا نمی تواند همیشه بهترین تصمیم را برای مصلحت خود اتخاذ کند. دکتر زارع نیستانک یادآور شد: نوجوان‌ها غالبا به صورت هیجانی و بدون خویشتن داری رفتار می‌کنند و رفتار رویاگونه شان موجب می‌شود مشکلات احتمالی که ممکن است در آینده برایشان پیش بیاید را نادیده بگیرند، بنابراین بیشتر مسئولیت تصمیم گیری در این سنین برعهده والدین است. وی تصریح کرد: اگر والدین صلاح نمی دانند که نوجوان وقتش را با گروه خاصی از دوستانش بگذراند، این حق و مسئولیت را دارند که تسلط خود را اعمال کنند. دکتر زارع نیستانک گفت: روشی که هر پدر و مادر برای بزرگ کردن فرزندشان دارند، تا زمانی که ثبات دارد و همراه باعشق است، برای آن خانواده بهترین روش است، هیچ روشی وجود ندارد که برای همه مردم درست یا برای همه غلط باشد. این دکترای روانشناسی کودک و نوجوان با بیان اینکه احترام متقابل میان والدین و فرزندان اهمیت دارد، گفت: والدین باید در مورد مسائلی که با نوجوان اختلاف نظر دارند، با وی صحبت کنند و به نظر او هم توجه داشته باشند و بدون اینکه داد بزنند یا موعظه کنند برای او توضیح دهند که چرا در مورد بعضی مسائل به شدت مخالف یا موافق هستند. دکتر زارع نیستانک تاکید کرد: والدین باید برای نوجوان مشخص کنند که در مورد یک مسئله خاص، برای او امکان چانه زدن وجود دارد یا نه، اگر نوجوان احساس کند که او را گول می زنند و در مورد مسئله‌ای که واقعا روی آن احاطه ندارند، تظاهر می کنند آنها عصبانی می‌شوند. وی در پایان گفت: ضرورت دارد والدین تصمیم ها و قضاوت های خود را به صورت واضح و شفاف برای فرزندشان توضیح دهند او باید بداند که ممکن است از بعضی قوانین خوشش نیاید اما تازمان 18 سالگی تصمیم گرفتن بر عهده والدین است.
لایو بازدید : 8 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
اولين دعوت رسمي دولت افغان از فضل الرحمن، ابهاماتي را بوجود اورده است كه آيا اين سفر به پيشنهاد و اصرار امريكايي ها بوده يا به تشخيص خود حامد كرزي؟؟ مقامات پاكستاني با اين ملاقات موافق هستند يا خير؟؟ چرا حامد كرزي در پاكستان با فضل الرحمن ملاقات نكرد؟

لایو بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 

کــــاش خــــدا مــــى اومــــــد و ميـــــگفـــــــت


ديـــــــــــوونــــــــــــــه ام کــــــــردى !!


بـيــــا ، ايــــنـــــم اونــــــــى کــــــه ميــــــخواســــــتــــى !



لایو بازدید : 10 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
يا جواد الائمه(علیه السلام) چون بخود نگريستم جز بي حيائي و بي شرمي در برابر ارباب خودم نديدم....

 امشب دعايم کن تا ديگر باگناهانم دل فرزندت مهدي را نشکنم........

شهادت امام محمد تقی تسلیت..


لایو بازدید : 11 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

در دیداری که دکتر احمدی رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتاب‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها - «سمت» - با آیت‌الله العظمی سیستانی داشته، این مرجع تقلید با ابراز نگرانی از وضعیت علوم انسانی در کشور، از تدریس فلسفه ملاصدرا و ترویج آرای محی‌الدین ابن عربی خصوصا در باب معاد انتقاد و بر ضرورت اصلاح این رویکرد تاکید کرده است.

              

                                                   

به گزارش جهان به نقل از پارسینه، قسمتی از متن گزارش این دیدار که از طرف دکتر احمدی توسط سایت ابن عربی منتشر شده است در پی می‌آید:
«...
حضرت آیت‌الله که پیدا بود از پیچیدگی، دشواری و اهمیت علوم انسانی و پیوند آن با مسائل اسلامی نیک آگاه و سخت نگرانند و برای هشدار دادن به ما و مسئولان ذی‌ربط احساس مسئولیت می‌کنند، فرمودند: بررسی مسائل دینی و بردن نتیجه آن به دانشگاه‌ها و حوزه‌های اجرایی کاری است بسیار دشوار. آیا طلبه‌ای که شرایع و لمعه و مکاسب و جواهر را خوانده می‌تواند بر مسند قضاوت بنشیند و کار حقوقی و قضایی انجام دهد؟ من از مشکلاتی که در دادگاه‌های ایران هست خبر دارم. مسائل باید همه‌جانبه و با توجه به آرای دیگران هم بررسی و سپس با وقوف کامل به فقه و حقوق خودمان نظر نهایی اعلام شود.
از باب نمونه دکتر کاشانی فرزند آیت‌الله کاشانی استاد حقوق در باب شفعه نظر حقوقی فرانسه را ترجیح داده ... اما اگر دکتر کاشانی به فقه احاطه داشت می‌دید که در روایت امام جواد علیه‌السلام این مطلب با وضوح آمده است. روایت این است که اگر صاحب حق شفعه در همان شهر است، شریک سه روز به او مهلت می‌دهد و اگر می‌خواهد برود پول را از شهر دیگری بیاورد به اندازه رفت و برگشت و سه روز پس از بازگشت به او مهلت می‌دهد. اگر در این مدت رسانید، سهم از آن اوست وگرنه حق شفعه ندارد. اگر صاحب حق شفعه در شهر دیگری باشد، باید به او اعلام کنند و پس از دریافت اعلام هم سه روز مهلت دارد تا قیمت سهم شریک را بیاورد. اگر نیاورد حق شفعه‌اش ساقط می‌شود.
 
سپس فرمودند: نتیجه بحث و بررسی و دگرگونی در علوم انسانی باید این باشد که در قالب عمل و اجرا درآید و از طریق دانشگاه‌ها به سرتاسر جامعه سرایت کند و تحول‌ساز باشد وگرنه چه فایده‌ای دارد؟ مثلا تدریس فلسفه که عموما هم تدریس فلسفه ملاصدراست و آن هم با آرای منحرف محی‌الدین آمیخته است و در باب معاد هم مشکل دارد چه نتیجه‌ای دارد؟
معظم‌له از نفوذ و رسوخ افکار خرافی در جامعه ایران با نقل خواب و ... در باب مهدویت و ارتباط جامعه علمی دانشگاهی با این قبیل افکار، بیمناک و نگران بودند که چگونه بین این دو شیوه تفکر می‌توانید هماهنگی ایجاد کنید؟
ایشان فرمودند: نمی‌دانم با توجه به مشکلاتی که گفتم چگونه می‌خواهید مشکل معارف اسلامی و کتاب‌های حوزه علوم انسانی را به گونه‌ای که مورد قبول دانشگاهیان باشد حل کنید. فکر می‌کنم اگر به دنیا بگوییم ما پاسخ بسیاری از مسائل را هنور نیافته‌ایم بهتر است تا اینکه ادعا کنیم همه چیز را می‌دانیم ولی در عمل نتوانیم پاسخی قابل ارائه به غرب و به روشنفکران بدهیم.


تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 655
  • بازدید کلی : 5,934