loading...
قلب یخی
لایو بازدید : 9 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
عشق ابدي من اشتي  کرديم  با هم... الهي  ايدا قربونت بره  زندگيم

گفتي ايدا حتما اين هفته ميام  پيشت...بهم قول  دادي زندگيم.گفتي   ايدا ديشب گريه کردم

گفتي  عکساتووو نگاه کردم  و عکستو گذاشتم  رو صفحه گوشيم.

گفتي  ايدا  معذرت..ببخش.ميدونم  تقصير  من بود

الهي  قربون نامزد خوشملم  برم من...

واااي که  تو بود و نبود  ايدايي..خيلي مهربوني  بخدا قسم..

زندگي من.از  الان منتظرم که زودتر  بياي پيشم.

بشينم  بغلت و تندتندبوست کمم.چشاتو  ببندي  بعد منم بگم بخورم چشماتو؟؟؟؟

توهم بگي نميتوني که....زل بزنم  تو  چشات.بگم  عاشقتم..توهم بگي چند تا؟؟؟

بگم إإ ديوونه.نميشه بگم چند تا که.

ايدايي قربونت بره  .تموم  وجودم.زندگيم

خيلي  خوبه که کنارمي  جوجم.

خدايا عاشتتتتتتتتتم.مرسي که سهرابمو بهم دادي،ديگه باهاش  قهرنميکنم.

قوووووووووووووووووووول ميدم...هيچوقت منو  عشقم  سهرابمو  ازهمديگه جدانکن.


نفسي  بايدبرمممممم.کلاس  دارم عمرم..جونم..عاشقتم..


          مواظب خودت باش

                    دوست دارم..بوووووووووس


                   باي  عشقم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 842
  • بازدید کلی : 6,121