loading...
قلب یخی

لایو بازدید : 8 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)


تنها عشق از دست رفته ام

داستان عشقی که ناتمام به پایان رسید

 

 

دیگه نمی تونم..........

دیگه نمی تونم به این وضع ادامه بدم.

خدایا .... منم آدم بودم........

دل داشتم........

امید داشتم.......مثل بقیه.......

ولی تو امیدمو نا امید کردی......

تنها دلخوشی زندگیمو ازم گرفتی......

تنها دلیل زنده بودنمو ازم گرفتی....

مگه من چیکار کرده بودم که باید این همه زجر می کشیدم......

چه گناهی کرده بودم که حالا باید تاوان اون کارها رو پس بدم........

غیر از اینکه فقط یه عاشق بودم.....

یه عاشق حقیقی.....

همین........

ولی دیگه بسه.....

نمی خوام به این وضع ادامه بدم......

می خوام امروز همه چی رو تموم کنم........

خودمو خلاص می کنم......

دیگه برام فرقی نمی کنه مردم چی فکر می کنن......

همین که خودم آروم بشم برام کافیه......

درسته نمی دونم بعد از اینکه خودمو از این زندگی خلاص کنم چه سرنوشت دیگه ای می خواد گریبانمو بگیره.....

یعنی می تونم به امیرم برسم؟؟؟؟

می تونم دوباره اون دستای گرمو دل مهربونشو داشته باشم؟؟؟؟؟

نمی دونم........

ولی می رم.....

دیگه هیچی برام مهم نیست

نمی خوام تو این دنیای کثافت زندگی کنم......

نمی خوام.....

زور نیست.......

نمی خوام.....

امروز عصر می رم حموم......

وقتی رفتم یه تیغ  برمی دارم......

کار زیاد سختی نیست......

فقط یه ذره جر‌أت می خواد......

ولی می تونم قسم بخورم که از زندگی کردن تو این دنیا واقعا راحتتره.....

اگه نیومدم بدونین عشقم به امیر اونقدر زیاد بود که رفتم پیشش....

اون نمی تونه بیاد ولی من که می تونم برم......

آخه ما قسم خوردیم تا ابد با هم بمونیم

می رم پیش امیر........

فقط دعام کنین تا بتونم برای همیشه امیر رو داشته باشم........

من دیگه بریدم........

آخه آدم چقدر تحمل کنه...........

دیگه نمی تونم.........

برای همیشه خداحافظ................................................................................................


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 529
  • بازدید کلی : 5,808