loading...
قلب یخی
لایو بازدید : 6 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)


دلم برای کودکیم تنگ شده....
برای روزهایی که باور ساده ای داشتم
همه آدم ها را دوست داشتم...
مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم
مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود...
... دلم می خواست "
ممُل" را پیدا کنم
از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم
تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود
دلم برای خدا تنگ شده ...
خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم...
دلم برای کودکیم تنگ شده ...
شاید یک روز در کوچه بازار فریب دست من ول شد و او رفت...



الآن تک و تنها نشستم و به گذشته و آیندم فکر میکنم
 خیلیی شبا تنها بودم و خیلی شبها خوشحال

فقط خدا میدونه آیندم چطوری رقم خورده...


توی سالهای گذشته عمرم

هم خندیدم و هم گریه کردم....

هم زار زدم و هم بلند بلند خندیدم...

هم دلتنگ بودم و هم غصه دار...

هم لحظات خوبی توی زندگیم داشتم و هم بد ...

ولی همش واسم خاطره است...

الان دلم خیلی گرفته خدا جونم میای پایین یکم بغلم کنی ؟



امشب کجا برم خدا جونم هیچ لونه ای نیست که پناهم بده بیا پایین یکم بغلم کن


امشب دلم گرفته میخوام گریه کنه




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 618
  • بازدید کلی : 5,897