loading...
قلب یخی
لایو بازدید : 11 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

کل پاییز یک طرف.......!

غروباش یک طرف............!

چه روزایی درپیشه ک قراره دلمون بگیره تواین غروبا....

اشک بریزیم دلتنگ بشیم................!!!!!!!!!

پاییزجون....هوامون روداشته بااش...

نکنه توهم عاشـ♥ـق شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟



اونایــــــــی که پایـــــیزرادوســـــــت ندارند...
نمیدونند که پاییزهمان بهاریـــــــــست ک عـ♥ـاشـــــ♥ـــــق شده است

دلم به اندازه تمام روزهای پاییزی گرفته است...

آسمان چشمانم به اندازه ی تمام ابرهای بهاری، بارانی است...

قلبم انگار به اندازه سردترین روزهای زمستانی، یخ زده است...

اما در وجودم کوره داغ تابستانی میسوزد...

چه چهار فصلی است سرزمین دقایق من!!!

و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری...

که آدم نه خودش میداند دردش چیست

و نه هیچکس دیگر!!!

فقط میداند...

هرچه هوا سردتر میشود...

دلش آغوش گرم میخواهد...

چقـدر دلم تمام شدن می خواهـد ...
از آن تـــــمام شدن هایــــی که بشــود نقــــطه سرِ خط ...
و آنگــاه دیکـته تمـام شـود !
و من دیگــر آغــــــــــــــــــــــاز نشــــوم ...


همین کــه هستی ...

همیــن کـه لابـلای کلمـاتم نفس مـیکشی ،راه مـیروی

همــین کــه پـــــناهِ واژه هـایم شـده ای ...

همین کـه ســــــــــایـه ات هست ...

کافیست برای یک عمـــــر آرامـش ؛

بــــــــــاش ...

حتی همیـن قــدر دور...
تصمیمم را گرفته ام ….
از امشب…. تمام احساسی که به تو دارم را بیان می کنم…

می گویم که دوستت دارم , دلتنگتم , به آغوشت نیاز دارم !

به درک که مغرور میشوی ,

یا اینکه کمتر دوستم خواهی داشت و یا حتی ترکم می کنی و تنها می مانم !

مهم این است :

شاید فردایی نباشد , که عشقم را به پایت بریزم !

پس :

  ” دوستت دارم ” !

♥"تنهادلیل نفس های من"♥

♥مطمئن باش ک نمیتونم فراموشت کنم♥

♥منتظرروزدیدارمیمونم♥

♥شایدخیلیاتلاش کنند ک این عشقونابودکنن♥

♥ولی من نمیذارم عشقم....♥

دلم واست خیلی تنگ شده عزیزم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 350
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 712
  • بازدید کلی : 5,991